czwartek, 2 lipca 2015

If you have good thoughts they will shine out of your face like sunbeams and you will always look lovely.

Jest poranek, leżę sobie jeszcze w łóżku ciesząc się z dnia wolnego, piję kawkę z laptopem na kolanach. Lubię lipiec, to mój drugi ulubiony miesiąc zaraz po grudniu. Nie umiem doczekać się weekendu, który będzie pełen słoneczka i upalnej temperatury. Wzięłam sobie wolne w pracy na sobotę oraz niedzielę i zamierzam wybrać się z chłopakiem w jakieś miejsce, gdzie wykorzystamy tą ładną pogodę. Nie jestem typem dziewczyny, która chętnie zakłada strój kąpielowy. Akceptuję siebie, ale w dwuczęściowym bikini czuję się niepewnie. W tym roku jeszcze nie miałam na sobie tej częściej garderoby, więc mam nadzieję, że w nadchodzący weekend to zmienię. Ostatnio byłam w kinie na filmie 'Jurassic World' i pomimo faktu, że gatunek science fiction nie należy do moich ulubionych to ta produkcja przypadła mi do gustu. Chcę się jeszcze wybrać na Minionki, bo zwiastun był bardzo zabawny :). Życzę Wam wspaniałego dnia!


Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz