sobota, 19 lipca 2014

❤❤❤

Cześć!

Postanowiłam się ośmielić i wreszcie założyć swojego bloga. Blogi regularnie przeglądam już od kilku lat i również sama zapragnęłam go posiadać. Tak naprawdę do blogowania podchodziłam już kilka razy. Na blogu chciałabym dzielić się moim codziennym życie, dzielić się swoim zamiłowaniem do mody i kosmetyków oraz dobrego jedzenia. W wolnej chwili zapraszam do odwiedzania i obserwowania RED ROSES FOR MY LADY. 

Skąd nazwa? Jak większość kobiet (nie lubię generalizować) uwielbiam kwiaty. Czerwone róże kojarzą mi się z silną i niezależną kobietą - taką osobą pragnę być. Chociaż tak naprawdę najwięcej uroku dostrzegam w białych, niewinnych kwiatach oraz tych, w kolorze pudrowego różu.

Wypadałoby powiedzieć coś o sobie. Nazywam się Klaudia, mam 19 lat, pochodzę ze Śląska. W tym roku pisałam dosyć stresujące dla mnie egzaminy maturalne. Moje wyniki mnie satysfakcjonują, ale wiem, że zawsze mogło być lepiej. Aktualnie korzystam z najdłuższych w moim życiu wakacji. Po tych kilkunastu latach spędzonych w szkole, czteromiesięczna przerwa od edukacji sprawiła, że wreszcie wypoczęłam. Wolny czas lubię poświęcać na spotkaniach z innymi ludźmi, ale czasem potrzebuję chwili tylko dla siebie i chcę spędzić trochę czasu w samotności. Marzę o wielu rzeczach, niektórych bardziej realnych, innych mniej. Interesuję się modą, urodą i biologią człowieka. Osoby, które mnie znają mówią, że mam dosyć ciężki charakter, o czym ja doskonale wiem. Jestem uparta, lubię postawić na swoim, szybko się denerwuję i często stresuję błahymi sprawami. 



Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz