sobota, 2 sierpnia 2014

#todayimwearing

Bardzo lubię chodzić na zakupy. Podczas tegorocznych letnich wyprzedaży udało mi się kupić kilka ładnych ubrań. Zauważyłam jednak, że z roku na rok wyprzedaże w centrach halowych są coraz bardziej mniej korzystne dla klientów. Muszę nauczyć się zachowywać zdrowy rozsądek i opanowanie podczas kolejnych wizyt w centrach handlowych. Mam słabość do ubrań, ale z pewnością przydadzą mi się jakieś oszczędności na studiach.

Dzisiaj, w ten upalny dzień postanowiłam założyć na siebie nowy nabytek z H&M, który kupiłam tydzień temu. Oryginalna cena wynosiła prawie sto złotych, a mi udało się go zdobyć płacąc połowę kwoty. Kombinezon na wieszaku nie prezentuje się najlepiej, ale jest naprawdę wygodny, przewiewny i nie wygląda banalnie. Jest odrobinę za duży na mnie, ale nie było już mniejszego rozmiaru. Na plecach jest spore wycięcie i moi znajomi się śmiali, że rozerwało mi się ubranie i prowokująco widać mi bieliznę. Nie przejmujemy się... :) Jest to mój pierwszy kombinezon i czuję się w nim bardzo komfortowo podczas panujących upałów.


Miłego dnia!
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz