piątek, 8 sierpnia 2014

Now I understand, why Peter Pan didn't want to grow up.

Niektórzy ludzie nieustannie oczekuję czegoś od innych, a sami nawet nie potrafią wywiązać się z zobowiązań. Niezmiernie czekam na moment, gdy spakuję do swojej walizki najpotrzebniejsze rzeczy i zacznę nowy etap w swoim życiu. Czasami kumuluje się we mnie nadmiar emocji i czuję potrzebę wypłakania się w poduszkę. Gdy brakuje łez, ogarnia mnie dziwne uczucie, ale czuję się lepiej i silniej. Nie jesteśmy samowystarczalną maszyną pozbawioną uczuć. Każdy z nas kogoś potrzebuje, szukamy więzi z innymi ludźmi. Życie w samotności byłoby dla mnie potworną karą. Nie mam zbyt wielu ludzi wokół siebie, ale ci, którzy uczestniczą w moim życiu darzę miłością i cieszę się, że są obecni przy mnie. Po raz kolejny uświadomiłam sobie, jak bolesna potrafi być prawda. Jednak nigdy nie zmienię zdania odnośnie tego, że najokrutniejsza prawda jest milion razy lepsza niż najmniejsze kłamstwo. Nie będę przepraszała za to, że jestem kobietą i mam uczucia. Kobiety są skomplikowanymi istotami i czasami tak naprawdę my same nie wiemy o co nam chodzi i czego pragniemy.



Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz