niedziela, 22 marca 2015

Czarny Las (21-22.03.2015)

Wraz z chłopakiem wybraliśmy się na weekend do ślicznego czterogwiazdkowego Hotelu Pałacu Czarny Las, który jest usytuowany w okolicach Jury Krakowsko-Częstochowskiej w miejscowości Woźniki. Odrestaurowany Pałac pochodzący z początku XX cechuje się niepowtarzalnym klimatem. Spędziliśmy świetnie czas, poszliśmy na spacer po ładnej okolicy wokół naszego hotelu korzystając ze słonecznej pogody w pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, potem pojechaliśmy na pizzę, wieczorem zaś wybraliśmy się na kolację do bardzo eleganckiej restauracji, która znajdowała się poniżej naszego pokoju. Drugiego dnia relaksowaliśmy się w saunie fińskiej, która pozytywnie wpływa na układ oddechowy, pozwala na oczyszczenie organizmu z toksyn i poprawia metabolizm. To był bardzo przyjemny weekend na wsi z dala od hałaśliwych miast w cudownym towarzystwie mojego chłopak.

W drodze do miejscowości Woźniki, GPS wprowadził nas w błąd i zamiast wskazywać nam trasę do naszego docelowego punktu, kierował nas przez autostradę prosto do Czech. Ostatecznie to ja zastałam GPS i bez problemu znaleźliśmy się na miejscu.
 Rynek w Woźnikach.
 Widok z okna w naszym hotelowym pokoju.
 Idziemy na kolację, ale najpierw selfie w lustrze :).
 Czekamy na kolację.
 Po wieczornym posiłku musi się nam poukładać w brzuszkach, a więc leniuchujemy przed telewizorem.
 Nastawiłam budzik na dość wczesną godzinę, aby iść na śniadanie, saunę, a potem jeszcze chwilkę odpocząć.
 Wokół hotelu były ładne miejsca do spacerowania.
Nasz pokój w hotelu.

W kolejnych postach przedstawię moje stylizacje pochodzące z tej wycieczki.