piątek, 17 kwietnia 2015

I could give this world away to keep this endless high.

(photos by my boyfriend/ wearing H&M blouse, Bershka jeans, CCC shoes)

Wraz z nadejściem 2015 roku, w moim życiu wszystko nabrało znacznie szybszego tempa. Mam wrażenie, że czas przecieka mi między palcami. Mam nieregularne godziny pracy, a wolny czas spędzam na spotkaniach z chłopakiem. Doczekałam się wiosennej pogody, ale w sumie powinnam zmienić moje stwierdzenie, gdyż pisząc ten post, klimat diametralnie się zmienił i za oknem pada deszcz oraz jest pochmurnie, a przez ostanie tygodnie była ładna pogoda. Moja uparta natura i odmawianie noszenia kurtki, poskutkowało tym, iż złapało mnie przeziębienie. Nie poddaję się jednak i nie spowalniam obrotów. Nie dam się pokonać chorobie. Jak na złość w najmniej oczekiwanym momencie mój laptop się zepsuł. Hmmm... I jak tu nie wierzyć w karmę? Kilka dni bez komputera na pewno mi nie zaszkodziło, ale niestety konieczne było formatowanie i straciłam całą zawartość dysku. Bardzo jest mi żal moich prywatnych zdjęć, gdyż nie mam ich kopii, ale naprawdę były dla mnie cenne.


Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz