piątek, 22 maja 2015

Nowosci w mojej pielegnacji twarzy.

Korzystając z okazji, że w Rossmannie zorganizowano promocję -40% na pielęgnację twarzy, postanowiłam skusić się na cztery nowe kosmetyki, które miałam ochotę wypróbować już jakiś czas temu, ale zawsze wolałam kupić sobie coś innego i w ten oto sposób zakup poniżej przedstawionego kremu, serum, emulsji oczyszczającej oraz płynu micelarny zawsze schodził na dalszy plan. Skóra na mojej twarzy aktualnie przechodzi przez apogeum nieproszonych gości w postaci okropnych niedoskonałości. Nie mam pojęcia czym są spowodowane te wszystkie pryszcze, skoro dbam o swoją skórę, regularnie ją pielęgnuję, oczyszczam i staram się zdrowo jeść. Zachęcona pozytywnymi opiniami, które krążyły w internecie, skusiłam się na aktywny krem korygujący z Bielendy, serum z tej samej serii, emulsję oczyszczającą z Alterry oraz płyn micelarny 3w1 z firmy Garnier. Chciałam zakupić tą różową wersję, która jest przeznaczona do skóry wrażliwej, ale niestety została wykupiona i skusiłam się na tą przeznaczoną do skóry normalnej i mieszanej. Użyłam jeden raz, całkiem nieźle poradził sobie z demakijażem i pierwsze wrażenie wywarł na mnie pozytywne. Mam nadzieję, że mój niezbyt dobry stan cery jest chwilowy i nowe kosmetyki zrealizują obietnice producentów.


Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz