sobota, 10 października 2015

Ulubiency od pierwszego uzycia.

W wolnej chwili pomiędzy zajęciami zajrzałam do Galerii Katowickiej. Bardzo lubię oglądać kanały dotyczące mody oraz urody znajdujące się na serwisie internetowym YouTube. Od jakiegoś czasu wiele kobiet zachwyca się matowymi pomadkami do ust w kredce z Golden Rose. Tak naprawdę to nie planowałam kupować nowych kosmetyków, ale babska ciekawość wzięła górę i zaopatrzyłam się w nowe produkty do ust. Posiadam dwa odcienie matowych pomadek do ust Matte Crayon - numer 07 i 10. Kolor 07 ma krwistoczerwone ubarwienia, a 10 to ciemny i zgaszony róż wpadający w tonację jesienną. Kredki te mają wyrazisty pigment, są długotrwałe, dobrze się rozprowadzają oraz nie wysuszają ust. Jedna sztuka kosztuje 11,90 zł. W sklepie firmowym Ziaja zakupiłam oliwkowy peeling drobnoziarnisty z serii Liście Zielonej Oliwki. Staram się używać peelingów na swoją twarz 1-2 razy w tygodniu. Zawsze kupowałam jednorazowe saszetki z Dax Cosmetics, które były bardzo dobre, ale irytowało mnie to, że muszę zaopatrywać się w wiele opakować z uwagi na to, że była to maleńka saszetka wystarczająca na jedno użycie. Oliwka do skóry wrażliwej z Babydream zainteresowała mnie wysokiej jakości składnikami i brakiem parafiny w składzie. Oliwka to dla mnie bardziej komfortowe i szybsze rozwiązanie, aby nawilżać skórę swojego ciała zamiast nakładania balsamów. Nakładam ją pod prysznicem na umytą i wilgotną skórę, a następnie delikatnie wklepuję  ręcznikiem. Efekt - nawilżona i gładka skóra bez większego wysiłku.


Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz