piątek, 22 kwietnia 2016

Dresses for my brother's wedding.

23 kwietnia 2016 roku mój brat bierze ślub, a ja jestem jego świadkową. Długo zwlekałam z kupnem sukienki na tą okazję, bo ciągle brakowało mi czasu, ale na szczęście wybór nie był dla mnie zbytnim problemem. Miałam dylemat pomiędzy kilkoma, ale ostatecznie zdecydowałam się założyć na sobotni ślub krótką sukienkę w pastelowych kolorach z odkrytymi ramionami. W Cubusie zakupiłam do niej stanik bez ramiączek oraz beżową marynarkę w Reserved. Na niedzielny obiad z młodą parą wybrałam dla siebie rozkloszowaną sukienkę w czerwonym kolorze. Do kościoła i na sesję zdjęciową założę czarne klasyczne szpilki, ale potem wskakuje w niezastąpione balerinki. Co do fryzury i makijażu zdecydowałam się w tym celu odwiedzić salon fryzjerki i kosmetyczkę. Jeśli chodzi o to, kto jest moją osobą towarzyszącą, odpowiedź jest prosta - nikt. Jestem sama, więc idę sama. Mam wielu kolegów, ale nie chciałam nikogo szukać na siłę. Zresztą świadek panny młodej również idzie sam z tego samego powodu.

Butik Paris
 Butik Kwadrat
 CCC

Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz