sobota, 2 kwietnia 2016

Phone Mix - I love my friends!

Postanowiłam powrócić do blogosfery! Tak, wiem, że długo mnie tu nie było i należy Wam się trochę wyjaśnień, ale niestety przechodziłam przez problemy w życiu osobistym. W styczniu zakończył się mój dwuletni związek i długo to przeżywałam, ale teraz widzę, że to była dobra decyzja. Nie pasowaliśmy do siebie, a przez ostatnie miesiące bycia razem na okrągło się kłóciliśmy, nie dogadywaliśmy się i niszczyło to nas obojga. Zamknęłam się w domu na jakiś czas, unikałam spotkań towarzyskich, chciałam się wyciszyć i przemyśleć wiele kwestii. Po tym etapie zaczęłam spędzać dużo czasu ze swoimi znajomymi, ponownie się zauroczyłam, ale i ten dwumiesięczny okres flirtu i spotkań zakończył się niepowodzeniem. Było mi smutno, samotność zaczęła bardzo mi doskwierać, ale nie chciałam znowu popadać w wir imprezowania. Zamiast tego umawiałam się z koleżankami do kina, na lody, wspólne zakupy. Teraz jestem singielką, nie będę szukać miłości, mam nadzieję, że sama nadejdzie w odpowiednim czasie, a teraz muszę zaakceptować aktualny stan rzeczy. Zamknęłam pewien rozdział w swoim życiu i chcę zacząć wszystko od nowa. Koniec z użalaniem się nad sobą, czas wziąć się w garść i cieszyć się życiem. Tymczasem zapraszam Was na mały przegląd zdjęć z ostatnich tygodni mojego życia.


Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz