sobota, 30 kwietnia 2016

Never give up!

Ostatnimi czasy miałam wrażenie, że każdy ma lepsze życie od mojego. Użalanie się nad sobą do niczego nie prowadzi. Trzeba wziąć się w garść i powalczyć o swoje szczęście. Przytyłam kilka kilogramów, na mojej twarzy pojawiło się wiele niedoskonałości, zaniedbałam swoje zdrowie. Muszę przyznać, że aktualnie nie czuję się najlepiej we własnym ciele. Maj będzie moim miesiącem! Odwiedzę lekarza, kosmetyczkę, umówię się na wizytę do dermatologa, będę częściej aktywnie spędzała czas. Zamiast kupować kolejnych nowych ubrać, zainwestuję w kosmetyki pielęgnacyjne. Od kilku miesięcy zastanawiam się nad zrobieniem sobie małego, ale znaczącego tatuażu. W najbliższych tygodniach planuję zrobić remont w swoim pokoju - odświeżyć ściany i wymienić wszystkie meble. W głowie mam wiele planów i mam nadzieję, że wystarczy mi samozaparcia, aby wszystko zostało zrealizowane.


Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz